27 d’oct. 2010

LEGO, FOR ADULTS?

Una joguina per sempre, pensava de petit, dient-me a mi mateix que mai no deixaria de jugar a fer ciutats, a ser Déu d'un micro-món, a presenciar batalles mitjevals o, les que jo preferia, en l'espai exterior en una atmòsfera sci-fi... Un bon dia, tot aquell món va quedar, com de costum, apilat, peça a peça, dins de caixes, però aquest cop sense tornar a sortir de l'armari. Ja feia temps que pensava recuperar totes les meves peces de LEGO, multicolors, de les formes més diverses, i el fet de pensar-hi no ha anat més enllà de treure-hi la pols i jugar-hi una mica...
Amb aquesta polèmica campanya de publicitat que va treure LEGO, però, la gent gran que ja ha perdut la imaginació i la vitalitat d'aquell nen petit, pot rectificar i donar-li la raó de nou: LEGO és una joguina per sempre.

*A més de com de sorprenent pot arribar a relacionar LEGO amb el SEXE, és molt interessant la manera de plantejar les escenes que es recreen, amb escenaris de casa americana mitja, entre el mal gust i el saber atrapar el millor de l'estètica del mal gust, en una època entre els 70s i els 90s, però amb llums diàfanes i blanques que delaten als fotògrafs danesos, tot i que la qualitat de la llum i de l'escena et porten a pensar en les intrigants escenografies-fotografies de Jeff Wall.
Molt interessant, doncs, com està plantejada la campanya, més enllà de la existent polèmica...



3 comentaris:

Omar ha dit...

tu en pixelat... guanyes, o perds?

AMS ha dit...

Jo estic bò de totes maneres, sóc d'aquells que queden bé i tot en el CANAL+ codificat. Aquestes noies fins i tot guanyen, ja que dóna una sensació de misteri, de incògnita, que el destape actual no aporta... és guay la idea. A partir d'ara quan surti de festa aniré sense ulleres per encara ser més facilón!

Omar ha dit...

contra la desnudez.. paralepipedos.